Garantie en klachten
GARANTIE EN KLACHTEN:
Wanneer een klant niet tevreden is over de service mbt de internetverkoop door Het Vijverhuis Deinze, of in geval dat de klant bij controle/eerste gebruik vaststelt dat de levering niet conform de bestelling is: zijnde onjuist, onvolledig, beschadigd, defect .. dan dient de klant hiervan Het Vijverhuis Deinze in te lichten via email (info@hetvijverhuisdeinze.be) of aangetekend schrijven en dit binnen de 3 dagen na levering. (Graag met foto van de ontvangen goederen). Het Vijverhuis Deinze neemt de klacht in behandeling en zal de klant per email of telefonisch de oplossing of regeling bevestigen.
Ingediende klachten worden beantwoord binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst. Indien een klacht een langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Het Vijverhuis Deinze binnen een termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
De garantietermijn: voor consumenten geldt de wettelijke waarborg van 2 jaar, tenzij duidelijk anders vermeld door de fabrikant.